среда, 13. август 2014.

Kako izabrati ključne reči za sajt?

Kako izabrati ključne reči za sajt?


Sve počinje sa rečima koje su kucane u pretraživaču, njih nazivamo “ključne reči” ili “ključne fraze”. Istraživanje ključnih reči je jedan od najvažnijih koraka u SEO optimizaciji sajta ali i u oblasti internet marketinga uopšte. Rangiranje za "prave" reči može Vam doneti veću posetu sajta a samim tim i prodaju proizvoda ili usluga na sajtu. Kroz istraživački rad za ključne reči možete naučiti dosta o vašem tržištu ali i o potrebama vaših klijenata u celini.

Dobro odradjena analiza ključnih reči dovešće na vaš sajt ne samo više posetilaca već više “pravih” posetilaca. Korisnost istraživanja ključnih reči ne može se dovoljno opisati rečima. Uz istraživanje ključnih reči možete predvideti promene u potražnji , reakciju na promene tržišnih uslova ,usluge i sadržaje koji su internet pretraživači već aktivno traže . U istoriji marketinga nikada nije bilo tako malo prepreka za ulazak u razumevanje motivacije potrošača u skoro svakoj niši .

Vrednost ključnih reči



Koliko odredjena ključna reč vredi za sajt ? Ako imate online prodavnicu cipela , da li napravite više prodaje od posetilaca u potrazi za " braon cipele " ili " crne čizme " ? Da bi razumeli vrednost ključnih reči , moramo da razumemo naše sajtove , zato ćemo primeniti klasičnu internet marketing formulu.

Zapitajte se ...
Da li je ključna reč relevantna za sadržaj vašeg sajta ? Da li će korisnici naći ono što traže na Vašem sajtu kada pretražuju koristeći ključne reči ? Hoće li biti zadovoljni onim što su saznali ? Ako je odgovor na sva ova pitanja je jasan : "Da! " , Nastavi ...

Traganje za termin / frazu u glavnim pretraživačima
Razumevanje koji veb sajtovi već rangiraju za ključnu reč daje vam dragocen uvid u takmičenje , i koliko će teško biti da se popne za datu ključnu reč.





Najbolje je da koristite google adwords kao alat kojm ćete utvrditi broj potencijalnih poseta sajta za odredjene ključne reči. Isto tako za početak nije loše pogledati sajtove direktne konkurencije. Jednostavno pogledajte koje su reči stavili u meta keywords na njihovim sajtovima. Naravno ovo je samo polazna tačka. Ukoliko tek treba da krenete sa optimizacijom sajta najbolje je da počnete od ključnih reči koje imaju manju konkurenciju i da vremenom kada se pokažete za autoritet za odredjenu ključnu reč počnete da radite postepeno i na rečima sa jačom konkurencijom.


2 коментара: