Kako izabrati ključne reči za sajt?
Sve
počinje sa rečima koje
su kucane
u pretraživaču,
njih nazivamo “ključne reči” ili “ključne fraze”.
Istraživanje
ključnih
reči je
jedan od najvažnijih koraka
u SEO optimizaciji sajta ali i u oblasti
internet
marketinga
uopšte.
Rangiranje za "prave"
reči može
Vam
doneti veću posetu sajta a samim tim i prodaju proizvoda ili usluga
na sajtu.
Kroz istraživački
rad za
ključne
reči možete
naučiti dosta o
vašem tržištu ali
i o potrebama vaših klijenata u celini.
Dobro
odradjena analiza ključnih reči dovešće na vaš sajt ne samo više
posetilaca već više “pravih” posetilaca.
Korisnost istraživanja
ključnih reči
ne može se dovoljno opisati
rečima.
Uz
istraživanje ključnih reči možete predvideti promene u potražnji
, reakciju
na promene tržišnih uslova ,usluge i sadržaje koji su internet
pretraživači
već aktivno traže . U istoriji marketinga nikada nije bilo tako
malo
prepreka
za ulazak u razumevanje
motivacije potrošača u skoro svakoj
niši
.
Vrednost ključnih reči
Koliko
odredjena
ključna
reč vredi za
sajt ? Ako imate online prodavnicu cipela , da li
napravite
više prodaje od posetilaca u potrazi za " braon cipele "
ili " crne čizme " ? Da bi
razumeli
vrednost ključnih
reči , moramo da razumemo naše sajtove , zato
ćemo primeniti klasičnu
internet
marketing formulu.
Da li je ključna reč relevantna za sadržaj vašeg sajta ? Da li će korisnici naći ono što traže na Vašem sajtu kada pretražuju koristeći ključne reči ? Hoće li biti zadovoljni onim što su saznali ? Ako je odgovor na sva ova pitanja je jasan : "Da! " , Nastavi ...
Traganje za termin / frazu u glavnim pretraživačima
Razumevanje koji veb sajtovi već rangiraju za ključnu reč daje vam dragocen uvid u takmičenje , i koliko će teško biti da se popne za datu ključnu reč.
Najbolje je da koristite google adwords kao alat kojm ćete utvrditi broj potencijalnih poseta sajta za odredjene ključne reči. Isto tako za početak nije loše pogledati sajtove direktne konkurencije. Jednostavno pogledajte koje su reči stavili u meta keywords na njihovim sajtovima. Naravno ovo je samo polazna tačka. Ukoliko tek treba da krenete sa optimizacijom sajta najbolje je da počnete od ključnih reči koje imaju manju konkurenciju i da vremenom kada se pokažete za autoritet za odredjenu ključnu reč počnete da radite postepeno i na rečima sa jačom konkurencijom.
Tako je! Pogotovo ovo poslednje.
ОдговориИзбришиOdlicno Milice, samo cesce pisi.
ОдговориИзбриши