недеља, 29. новембар 2015.

Društvene mreže za optimizaciju sajta

Društvene mreže za optimizaciju sajta

U današnje vreme prisustvo na internetu je neminovnost. Priuštiti sebi odsustvo sa društvenih mreža je luksuz koji retko koji pojedinac a pogotovo preduzeće može sebi da priušti. Brzina širenja informacija putem društvenih mreža je daleko prestigla sve ostale medije. Ogroman broj korisnika koji su svakodnevno po par sati na društvenim mrežama učinile su da su društvene mreže idealne za svaki vid promocije sajta ili brenda. Sve ovo je dovelo da su društvene mreže odličan alat za seo optimizaciju sajta


1. Facebook 

Facebook je društvena mreža koja verovatno ima najveći broj korisnika stoga je jako interesantna za promociju vaših usluga i proizvoda. Pored promocije i plaćenih oglasa aktvnost na zvaničnoj stranici vašeg brenda ili preduzeća može vam doneti saoraćaj na sajt što automatski znači i bolju poziciju na pretraživačima. Link sa facebook-a je "no follow" ali gotovo svi alati za seo prate aktivnost na ovoj društvenoj mreži, od lajkova do broja deljenja i komentara. Jednom rečju beleži se interakcija sa korisnicima što daje signal pretraživačima da je sadržaj koji se pominje kvalitetan jer izaziva paznju. Fejsbuk je verovatno najpogodniji za "pravljenje" saobraćaja ka sajtu, što ga čini odličnim alatom kada je u pitanju seo optimizacija.

2.Twitter

Twitter je društvena mreža koja okuplja drugi tip publike kada poredimo sa fejsbukom. Dok publiku fejsbuka čine korisnici od 7-107 godina za twitter se odlučuju uglavnom uzrasta od 20-50 godina. Objave na tviteru mogu da budu samo 140 karaktera što ih čini jako kratkim i preglednim za čitanje. Idealno da se zagoloca mašta ostalih korisnika i da za više informacija posete vaš sajt. 


3. Google Plus

Google plus je društvena mreža koja trenutno trpi velike izmene mada čini se nikad nije uspela da dodje do većeg broja aktivnih korisnika. Definitivno je preporučljivo da svaki sajt ima svoju google plus stranicu bilo da se radi o lokalnom preduzeću ili velikoj kompaniji. Jedina mana ove društvene mreže je jako mali broj aktivnih korisnika u poredjenju sa fejsbukom i tviterom.

4.Linkedin

Linkedin je društvena mreža za profesionalce koja okuplja mlade i talentovane korisnike koji su u potrazi za poslom kao i preduzeća koja stalno traže nove talentovane ljude i ideje. Linkedin je idealan za sajtove koji nude ozbiljniji sadržaj zbog same publike koja koristi ovu društvenu mrežu. Kao i sve ostale društvene mreže donosi saobraćaj na sajt i podiže rangiranje sajta.
  

 

Нема коментара:

Постави коментар